Yalan Dünya Yeni Bölüm İzle Kacak Yeni Bölüm İzle Kurt Seyit Şura Yeni Bölüm İzle Medcezir Yeni Bölüm İzle Muhteşem Yüzyıl Yeni Bölüm İzle
Popüler Tv Kanalları

Ulusal Tv Kanalları

Spor Tv Kanalları

Müzik Tv Kanalları

Çocuk Tv Kanalları

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Beni Böyle Sev Dizisi Yeni Bölüm

Bugün Beni Böyle Sev setinde eski yeni kalmadı! ile internette canlı dizi film izlemenin keyfini çıkarın. Beni Böyle Sev setinde eski yeni kalmadı! ile yerli dizi, haber ve filmleri dakikası dakikasına canlı tv sitemiz ile izleyiniz.


Beni Böyle Sev’de yeni oyuncularla eski oyuncuların kaynaşması uzun sürmedi.

TRT1 ekranlarının fenomen dizisi “Beni Böyle Sev” de yeni oyuncularla eski oyuncuların kaynaşması uzun sürmedi.

Yeni kast çalışması yapılırken başlayan sıkı dostluk kısa sürede sete yansıdı. Kadroya yeni katılan oyuncular sete çabuk ayak uydurdu. Sette genç oyunculara adeta hamilik yapan Zafer Algöz ve  Güven Kıraç zaman zaman genç kadro ile bir raya gelerek tecrübelerini aktarıyor.

Şu sıralar setin gözdesi Eda Ece oldu. Diziye Zeyno karakteri olarak katılan ve yayınlanan iki bölümde “Beni Böyle Sev” hayranları tarafından beğeni toplayan Eda Ece “sanki işin başından beri bu setteyim, sadece araya yaz sezonu tatili girmiş gibi” dedi.

BENİ BÖYLE SEV KAMERA ARKASI FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYIN

BSK Yapım tarafından TRT için hazırlanan “Beni Böyle Sev” in başarılı yapımcısı Başak Bingüller “Biz artık kocaman bir aile olduk, günün büyük bir bölümünü birlikte geçiriyoruz ve iyi anlaşıyoruz. Bu sette yaşadıklarımızdan bir senaryo daha çıkartabiliriz”dedi.

BENİ BÖYLE SEV 66. BÖLÜM KONUSU

Ayşem Melda’nın söyledikleri karşısında dehşete düşer. Ayrıca Ömer’in önemli olan bu konuyu kendisi yerine Melda ile paylaşmasına bozulur. Tahir’i borçlularının adamı sanan Ömer polisi arar.

Menteş’in imaları, Eda’nın kendi başına hareket etmesi sonucu Nail ve Eda’nın arası açılmıştır. Eda bu yanlış anlamayı düzeltmek için elinden geleni yapar ama Nail kırgındır. Ömer’i okula döndüğü ilk günde kötü bir sürpriz beklemektedir. Fahriye iki can dostu Reyhan ve Sevinç arasında kalmaktan bıkıp usanır. Bir çözüm düşünür. Zeyno, arkadaşı Aylin ile yeni bir plan yaparak peşindeki Tahir’i okuldan uzaklaştırmayı başarır. Tahir tuzağa düştüğünü anlayınca olaylar sarpa sarar.

Mazhar, Reyhan’ın dönüşüyle büyük bir sarsıntı geçirmektedir, geçmişin baskısına daha fazla dayanamaz. Nail, Menteş’in Ömer’i de zorladığını öğrenir, Ömer’le konuşmaya gider. Ömer’i kurtarmak için kendini feda eder, Haluk ve Mazhar da ona destek olur. Ancak herkesi çok şaşırtan bir gelişme olur.

BENİ BÖYLE SEV 66. BÖLÜM FRAGMANI



Şimdi Beni Böyle Sev setinde eski yeni kalmadı! Kanalında Hangi Sevilen Dizi Var

0 yorum:

Yorum Gönder